Jumaat, 26 November 2010

..tak serik2..

23.11.10
subjek ari 2 bm..pade tghri sblom exm bm2 bermula aqila asyikin tanye kat aku 1 soalan tentang novel..aku pown dgn terkebil2 jwb..tp fad pulak kter jwpan aq 2 sala..ok takpe x kua kot nanti..time mse mule2 aku dapat kertas aku un curi2 bukak..(maaf ye incik pengawas,saye terbukak..haha)..erm bkak soalan yg pling aq x suke iaitu novel..nah amek kaw..soalan yg aqila tnye tadi la yg kua..lpas abes,kat lua dewan aq tedengar fifi kate kat kila helmi yg sebijik tjuknye kua.dalam ati aku,kecewe kot..saat2 akhir tahu..bdak2 yg tahu ape yg kelua x bg tahu kat aku pown..padahal dorg bawak nset..sedih..cmni la kawan..bile malam,tutt tutt..ingat an affan yg bg..ow mesej drpd nad..nad bg tajuk yg kua esok..aq pown beriye stdy..


24.11.10
pagi 2 aq dtg dgn confident gler..da afal essay..aku tgok sume afal holiday..erm bile dpat soalan nah,jwb la..tade kne mgne un..yg afal tah ke mane tah..holiday in house..blek dapat lg spot tok sejarah..


25.11.10
hari neyh aku dtg dgn x confident lgsong..mne x nye tjuk spot bg uwh aku x berape fham isi nye..jwb ketas 1 un aq rse nak gile nak pilih jwpn antre 2..dala similar gler..then bile dapat ketas 2 lak nah amek kaw.dush!!pecah pale nak jwab..satu pun x kne ap yg aku bace..

m.f.s: janganlah bergantung pada tjuk2 ramalan..bahaye..


0 rasa cinta:

Catat Ulasan