Sabtu, 18 Disember 2010

.my superb mak tok..

huhu..entry kali neyh story mory ttg mak tok aku..
mak tok aku neyh mmg special..
up 2 date woo mak tok aku neyh..
korg tanye jew pasal dunie hiburan..tanye jew name2 artis..
yang baru ke,yg lame ke,,sure mak tok aku tahu..
aku yg ank mude neyh un tak tahu..**mude kew?
law tgok drama msti mak tok aku tanye kat aku sapa dia..
tapi sendiri tanye,sendiri jawab,,haha,,aku tak tahu kudd..
lagi 1 yg special ttg mak tok aku..
erm mak tok aku neyh kuat daya ingatan walaupun umur da nak dkat 80..
aku sendiri un pelupe..**alamaklumlah org mude yg tue..
dye bole ingt event2 yg da betahun2 berlaku..
tak bole bela mak tok aku tuwh..
1 nasihat yg dye bg kat aku yg aku x lupe smpai skrg..

selagi hang bole makan,hang makan..bila da sakit hang kena pantang makan..makan itu
tak bole,makan ini tak bole..


0 rasa cinta:

Catat Ulasan