Khamis, 10 Februari 2011

10 senang susah

10 SENANG

Love Emoticonsmakan..(tanpa disuruh aku akan makan)huahua..
Love Emoticonstido(paling aq suke)
Love Emoticonsberangan(of course la..eleh korg pun same jugak kan??)
Love Emoticonsbersiar2(nad tahu lah kan kan??hehe)
Love Emoticonslepak2(pling best kalau plus gosip)ngee
Love Emoticonsmeng-online(aktiviti wajib tiap2 hari,sampai my mom da pot pet pot pet)
Love Emoticonsmengeluarkan air mata(mudah sgt ble time gado dgn mr love!!)
Love Emoticonssenyum sorang2(bukan gile lah..!!)
Love Emoticonsmarah!!(hehe..maap kepada sesiape yang pernah kene marah dgn aku!!)
Love Emoticonskasihan kepada makhluk allah lagi2 haiwan(pantang seyh kalau nampak haiwan mati kat tengah jalan..even binatang 2 babi)


10 SUSAH


Love Emoticonsmelelapkan mata!!(mengambil masa sekurang2nya sejam untuk tidur..)
Love Emoticonsbuat kerja rumah(malas deyh..my mom siap panggil mohammad serina lagi!!haha)
Love Emoticonskerja kira2(perghh..lagilah payah..anti nombor kot..tpi nombor tepon tak kutt..lagi2 mamat hensem!!haha)
Love Emoticonsbangun pagi!!(ngee..liat selepas SPM)
Love Emoticonsmemasak!!(x suke!x suke!!)
Love Emoticonsmandi(yeah!!jangan dekat dgn aku.aku busuk!!x suka masuk toilet..haha)

Love Emoticonsshare barang aku dgn orang lain=kedekut(sayang sangat barang aku seyh!!lagi2 mr love!!)
Love Emoticonspercaya dekat orang(susah!susah!!mesti ade curiga sikit)
Love Emoticonsmelupakan orang yang aku sayang(x kan pernah lupe kutt..org yang x sayang pun mengambil mase)
Love Emoticonskeluar rumah tanpa seterika baju(nampak huduh bile baju kedut!!)


P/s: tiru idea dari cik ryna tri asmara sebab die galakkan
p/s:korang pun boleh buat macam neyh..senang orang nak tahu pasal korang!!

0 rasa cinta:

Catat Ulasan