Isnin, 14 Februari 2011

..aku da kawin??..

>salam semua..
sihat tak??kalau tak pergi jumpe doktor lah..tak pun telan je ubat2 yang sedia ade..uhuu~~
bagi yang sihat,,baguslah..jagalah kesihatan anda..benda yang paling sedap dalam dunia ialah kesihatan..tak percaya??percayalah..kasih mula dah
terserlah..eh..eh..eh..ops!!sory!terober..huhu..

mahu test suara sedap ke x..bole ujibakat AKEDEMI FANTASIA 9.!!wow..!!femuss i nanti nokss!!jangan lupe vote oke??

haha..

oke..oke..sebelum melalut lebih jauh lagi baek kite pegi kepada tajuk entry neyh oke..grrr~~

SATU DIALOG AKU BERSAMA PEMINAT AKU(haha..pasan je en??)

"awak!!awak dah kawin ea??"

"Tak reti baca ke ke awak neyh??saya kate saya single n unavaible!!"

"eh??tapi awak macam dah kawin lah.. cakap lah betol2.."

"Betol lah..saya baru umor lapan belas tahun..tak ade niat nak kawin punn"

nyet betol manusia neyh..nak ayat aku cakap jela....tak payah lah kate aku dah kawin..pergghh rase macam nak tumbok2 je kaki dye 2..geram seyh..bukan sorg je yang kate aku dah kawin.. ramai kutt..semuanya gara2 gamba profile aku dekat facebook..


adakah gamba neyh menunjukkan aku sudah kawin??

takkk bukan??takkk..aku tak kawin lagi..kalau aku kawin mesti aku pakai baju yang voge2.ade rail,,vail aka baju kawin(eh macam itu ke ejanye??)..tak kan lah aku nak pakai baju macam 2 bile kawin??haram kejadah..mesti nak mekap bagai..muke aku kat atas itu kan plain je..tade merah2..



kalau bole nak kawin,,pakai macam neyh la en??

semunya gara2 gamba yang aku crop dari majlis pertunangan abang aku..haishhh..

p/s: i miss u lah 'mr love'!!

0 rasa cinta:

Catat Ulasan