Isnin, 7 November 2011

Single in relationship but i am still happy because i have them... whoaa~~



Assalamualaikum korang.ehee.

Lama gila aku tak update entry baru. Bersawang dah blog nihh. Bukan setakat bersawang, habuk pun dah tebal seinci..err tak kut rasenye, lebih dah rasenye. Sampai aku dah lupa macam mana nak post entry baru ##akibatterlebihmakansemut.

Banyak cerita aku nak cerita nihh. Em.. tapi tak tahu nak mula yang mana dulu. Korang nak yang mana? haa.. Aku tahu nak cerita yang mana. Aku dah comel sekarang nih. HAHA **pap!kene lempang sekali.** ehee. Perasan jeh aku nih kan? eh tapi betol nyah, aku dah comel sekarang nihh. Sebabnye kannn aku GEMUKKK sekarang nihh.

GEMUK itu COMEL **papp!lagi sekali**hikhikhik(gelak sopan sambil tutup mulut)..err?

Tak payah tanya kan berat aku berapa sekarang nih. Bukan tak nak bagi tahu korang, tapi aku sendiri pun tak tahu. haha. Takut lah ngek aku nak pergi timbang. Kalau penimbang tuh baik dengan aku tak pe jugak lah kan. Buatnye tetibe dia dengki dengan aku, nahh hambekk hengkau , banyak pulak angka yang die nak bagi dekat haku karang. Menangisss aku . Sudahlah aku fobia dekat nombor. ishishish. juling aku nanti. eh?

Kes aku gemuk berpunca daripada kawan-kawan. (ececeh serina,, kes -kes bagai.. kaw hengat siri penyiasatan ke hape? hehe) em tak tak. Aku anggap dorang famili aku, tapi bukan famili incik Shukor dan puan Hayati tuhh. nihhh famili SP3 26. Kalau pelajar UiTM Kuala Pilah (Beting) Negeri Sembilan tahu lah tuhh no ape.<==nama tak nak penuh lah lagi kannn. hihihi

Famili SP3 26 nih jugak ade nama lain. MUNCHITI HOUSE. Jangan korang tanye mane kita orang dapat nama tuhh. haha. RAHSEA. Sulit dan Persendirian. Hanya kami jerr yang tahu kenapa nama tuhh macam tuhh.

Mari aku tunjuk kan sikit muka-muka yang jadikan aku Comel a.k.a Gemuk. HAHA

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

TADAAAAA............

dari kanan: Tika, Syifa, Jah, Kak Fai, Selena Gomez**panggg!tang mane tah selena nye tah.**


kiri : wawa, aku


kiri: Kak Fai, Jah, Aku Yang Comel,Kak Kina

Nak kenal siapa dorang, tunggu next entry. Sebab aku dah mengantok. ehee..

Bhabai!

0 rasa cinta:

Catat Ulasan