Khamis, 17 Mei 2012

Rindu awak

Assalamualaikum

perghh . perghh . Lama gilo den tak update blog . fuhhh ! habuk dah seinci maa. (nampak bebeono menipu. Yang berhabuk tu lappy korang ) hewhewhew . Maafkan saya . Jejari nih malas nak update apa-apa . Bukan apa ceq buzy sikit laa nihh . eh ? (bukan tengah cuti semester kew.?) shaddapp yuuu.!

Well. Well. Aku dah jadi makcik . yeay .! Baby Nur Qashrina Aisyah binti Mohd Khazim selamat dilahirkan pada 3.4.2012. Amboiii. Kemain panjang nau namenye . Dekat sini Cik Ina nak pesan kepada 'future husband' Qashrina sila practice daripada sekarang ye . Supaya tak susah nak sebut masa akad nikah nanti. eh? hahaha .

Qashrina sangat comel . Macam Cik Ina dia . bhahaha . Seriously . Sumpah tak tipuu korang . Qashrina tu comel macam makcik diaaa . **pang sekali** . Baby memang lah comel. Macam mana pun ghupe baby tu, mesti orang akan kata comel . Tapi tang makcik dia tu , oke aku tipu . muehehe. Aku sedar aku sape **ayat tashing sikit . sobs . sobs **.

FYI, maksud nama Nur Qashrina Aisyah ialah cahaya istana kebahagian . sedap kan ? Ibu dia bagi nama tuh. Eh, ayah dia pun turut kongsi idea . Yelah. Dah projek bersama . ops! hahaha Tapi Pak Lang dia tak puas hati sikit . (Pak lang tuh abang aku Suhail). Pak Lang dia tak puas hati sebab ada nama aku sikit. Qashrina - Serina . kan dekat-dekat tu . Pak lang dia nak ada nama dia jugak . Nur Suhaila Aisyah. erghh eyeww . Tak sedap langsung. bhahaha. Weyh Pak lang, nak ada nama jugak beranak sendiri. hahaha. Khawin lah weyh.

Di sebabkan aku tengah cuti sem sekarang ni, aku ditugaskan jaga Qash dan ibu dia . Whattt ? aku reti apa jaga baby . yeah ! That is my part time job . Jadi BABY SITTER . Best weyh jadi baby sitter . Tapi tak best bila baby menangis . perghhh . Mencabar kesabaran aku . Aku rasa aku fikir dua tiga kali kut nak beranak . cehh . Belaja pun tak habis lagi nak ade anak . bla la lu weyhh. Calon suami pun tak ade, nak beranak ape bende nye. Pigidahhh.

Tapi aku bakal merindui Qash . **sobsobsob** . Mana tak nya almost dua bulan aku dengan dia . sumpah . Jaga baby bukan senang . Tapi disebabkan baby tuhh memang sifatnya comel , fuhhh . Sekelip mato yo hilang perasaan semua tu . Lagi -lagi bila dia dah mula pandai tersenyum . Perghh . Comel beb . Well , aku rasa aku lagi menang **annoying gila** . (memang sifat aku) hewhewhew .



QASH waktu usia seminggu.

oke lah weyh . baby panggil aku dah . eh? hahaha. dia nangis lah .

babai .

0 rasa cinta:

Catat Ulasan